tiistai 19. maaliskuuta 2013

päivät ja jutut vähenee

Eilen aamusta hyvästeltiin viikon "kotimme" ja lähdettiin hakee autoa kentältä. Tällä kertaa ei haluttu maksaa taksista ja melkeen ois kannattanut, nimittäin 3bussin ja parin tunnin jälkeen päästiin vasta perille. Paperihommat perillä sujui nopeasti ja ei aikaakaan, kun MINÄ olin ratin takana ajelemassa takas Losiin. Valittiin tällä kertaa Jeep, kun haluttiin maasturin tyylinen menopeli. Täällä enimmäkseen näkeekin just avoautoja ja maastureita. Täytyy sanoa, että mä kyl tykkään noista vähän isommista autoista ku kerranki tää puoltoistametrinenki näkee hyvin ulos. En oo automaatilla ajanut sitten kakkosvaiheen ja neki sopi mulle mainiosti eikä kertaakaan vasen jalka heilahtanutkaan paitsi ehkä musan tahtiin. Pääsin myös Atelle huomauttamaan et kyl se kuskina olo on helpompaa ku kartturina.hähä. Nää kaks vikaa yötä majoitutaan ihan tässä lentokentän vieressä olevassa hostellissa.

Jeep
Tänään aamusta palattiin universal studioille. Viimeks jätettiin "alakerta" kokonaan kiertämättä ja tänään oli sen vuoro. Käytiin muunmuassa Transformerissa, Jurassic Parkissa (josta oli pakko ostaa meidän kuva :D), water worldissa ja mummyssa. Tää alakerta oli ehdottomasti parempi. Ja tosiaan ei tota paikkaa yhdessä päivässä ehdi millään näkee ja kokee. Nyt illalla ollaan otettu kaikki ilo irti hostellin ilmaisista palveluista kuten shamppanjasta, buffetista, kahvista ja kakusta. Nyt alkaa olla myös kaikki tavarat pakattuna, pidetään peukut pystyssä et saadaan ne vielä Suomeen asti.
Universal studios

Strawberry margaritalla hotellilla
Tätä blogia oon kirjoitellut lähinnä itelle muistoks, mutta toivottavasti tästä on myös ollut lukijoille iloa ja ootte päässeet elämään meidän reissun mukana. Vielä aion lisätä kuvia heti, kun saan ne koneelle. Tarkoituksena olisi myös tästä joku kuvakirjan teettää, jotta on sitten mustaa valkoisella. Meillä lähtee täältä lento huomenna ilta viideltä ja perillä Suomessa pitäisi olla keskiviikkoiltana yhdeksältä. Meillä on vaihto Lontoossa, ja jos siellä on ylimääräistä aikaa niin postaan vielä jonkinlaisen koonnin meidän 70päivän seikkailusta.

"Loma on silloin onnistunut, kun alkaa olla arkea ikävä"

1. Huh, vai ajelit sinä automaattimaasturilla!
    Nauttikaa matkasta vielä kun voitte - tuskin minä päästän sua vähään aikaan mihinkään reissuun :-) Turvallista loppumatkaa, huomiseen!

2. Haha, oot varmaan söpö näky siellä jeepissä ja vielä kuskin paikalla! :D Kohta nähdään, tulkaa turvallisesti perille! <3

3. ps. saatoin tirauttaa viimeselle blogille pikku ilon kyyneleet! Saat varautua sellaseen itku tulvaan kun tuut :D

4. Ei löytyny maailman vilkkaimmalta kentältä avointa nettiä nii jäi nyt postaukset väliin. Palataan ku oon kotona!